Nagrada za građenje povjerenja javnosti

U sklopu dodjele Nagrada Zagrebačke burze, ove je godine po prvi puta dodijeljena i nagrada revizorske kuće PricewaterhouseCoopers (PwC) za građenje povjerenja javnosti kojoj je cilj prepoznati i nagraditi tvrtke koje se ističu kroz jasnoću i transparentnost. AD Plastik je po kriterijima ove poznate revizorske tvrtke kroz proces selekcije odabran kao najbolji.

Zahvaljujući se na nagradi, predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen kazao je kako mu je iznimno zadovoljstvo primiti nagradu koja potvrđuje kako su trud, rad i unaprjeđenja koja su napravljena prepoznata i od stručne javnosti.

„Posljednjih nekoliko godina uložili smo uistinu velike napore i postigli izniman napredak u izvještavanju i informiranju investicijske javnosti o poslovanju AD Plastik Grupe. Naš primarni cilj je transparentna komunikacija prema dioničarima i ostalim dionicima, kako bi pravovremeno i točno bili upoznati s ključnim aktivnostima kompanije i rezultatima koji iz tih aktivnosti proizlaze. Svim našim dioničarima želimo osigurati transparentno, stabilno i odgovorno poslovanje. Ova nagrada nam je potvrda, ali i dodatni motiv da se nastavimo razvijati u tom pravcu.“, rekao je Marinko Došen.

S ciljem jačanja prepoznatljivosti tržišta kapitala i njegovih aktivnih sudionika među financijskom i općom javnosti Zagrebačka burza je 2012. godine utemeljila Nagrade Zagrebačke burze koje se tradicionalno dodjeljuju svake godine sredinom prosinca.