Najveći prihodi u posljednjih deset godina

Objavljeni revidirani godišnji financijski izvještaji potvrđuju kako je 2017. godina za AD Plastik Grupu bila jedna od najboljih u posljednjih deset godina. Poslovni su prihodi Grupe porasli za 16,5 posto u odnosu na godinu ranije i iznose 1.090,14 milijuna kuna. Neto dobit za 2017. godinu iznosi rekordnih 70,21 milijun kuna i viša je za 41,2 posto u odnosu na prethodnu godinu. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u izvještajnom razdoblju iznosi 158,43 milijuna kuna što je rast od 16,6 posto u odnosu na prethodnu godinu. Sukladno najavama, EBITDA marža zadržala se na prošlogodišnjoj razini od 14,5 posto.

„Uspješni rezultati razlog su za zadovoljstvo, ali ujedno i poticaj za daljnju realizaciju planiranih ciljeva. Ovo je bila jako uspješna godina za AD Plastik Grupu i čvrst temelj za planiranu budućnost. Naši su poslovni prihodi u izvještajnom razdoblju porasli za 16,5 posto, a to pokazuje kako su realizirane investicije i projekti u protekloj godini bili dobar strateški izbor.“, izjavio je predsjednik Uprave Marinko Došen.

Nastavlja se trend poboljšanja financijske pozicije u kompaniji te je ostvaren rast poslovanja uz daljnje smanjenje neto duga. Kreditna je zaduženost manja za 54,11 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje protekle godine.

„Tijekom prošle godine dogovorili smo značajan broj novih poslova za više modela vozila Renault Grupe, PSA Grupe, Forda, Volkswagena i Nissana koji će nam u sljedećim godinama osigurati pri-hode veće od 150 milijuna eura. Pred nama je vrlo značajno i dinamično projektno razdoblje. Naš prioritet u daljnjem poslovanju ulaganje je u tehnološki razvoj i znanja, uz sveukupni rast Grupe na europskom i ruskom tržištu automobila. To ćemo ostvariti planiranim porastom proizvodnje i prodaje na svim lokacijama.“, dodao je Marinko Došen.

AD Plastik Grupa objavila je svoj prvi Integrirani izvještaj za 2017. godinu koji obuhvaća izvještaj poslovodstva kompanije, izvještaj o održivom razvoju i godišnje financijske izvještaje. Sadrži sve ključne financijske i nefinancijske informacije kojima se izvještava o utjecaju naše kompanije na društvo i okoliš. Odlučila se za integrirani način izvještavanja u cilju kvalitetnije i sveobuhvatnije informiranosti svojih dionika. Na ovaj su način povezane financijske vrijednosti kompanije s poslovnim vrijednostima iz područja društva i okoliša. Cilj je svojim dionicima temeljito i transparentno predočiti strategiju poslovanja kompanije, svoje financijske rezultate, korporativnu kulturu i pristup društveno odgovornom poslovanju.