Neto dobit 48,1 mililjun kuna
Privremeni i nerevidirani izvještaj AD Plastik Grupe za 2016. godinu pokazuje dobre poslovne rezultate ostvarene drugu godinu zaredom. Znatno je poboljšana troškovna efikasnosti kompanije i ojačana financijska stabilnost. U prilog tome govori i ostvarena EBITDA u iznosu od 132,9 milijuna kuna, točnije EBITDA marža od 14,1 posto u odnosu na 11,2 posto ostvarenih godinu ranije. Neto dobit Grupe povećala se za 4,1 posto i iznosi 48,1 milijun kuna, dok su poslovni prihodi u izvještajnom razdoblju niži za 8,6 posto u odnosu na godinu ranije i iznose 940,5 milijuna kuna.
„Prodaja na europskom tržištu nešto je manja zbog manjih narudžbi kupca Hella i smanjenog obujma projektnih aktivnosti, ali smanjenje prihoda većim je dijelom uzrokovano utjecajem kretanja tečaja. Unatoč tome, ukupne proizvedene i prodane količine gotovih proizvoda na razini su prošlogodišnjih. Pad poslovnih rashoda znatno je veći od pada prihoda, što pokazuje ostvarena EBITDA i sam porast neto dobiti Grupe.“, izjavio je predsjednik Uprave Marinko Došen.
Smanjenjem kreditne zaduženosti za 38 milijuna kuna i obveza prema dobavljačima za 46,2 milijuna kuna, AD Plastik Grupa ojačala je svoju financijsku stabilnost. U 2016. godini isplaćena je rekordna dividenda od 12 kuna koja potvrđuje pozitivne novčane tijekove i dobru likvidnost. Cijena dionice krajem 2016. godine iznosila je 138 kuna što je rast od čak 40,2 posto u odnosu na kraj prethodne godine.
„Na ruskom tržištu konačno se predviđa rast prodaje automobila i to je odlična prilika koju ćemo znati iskoristiti. U protekloj smo godini dogovorili niz novih poslova čija će ukupna vrijednost u godinama pune proizvodnje iznositi preko 20 milijuna eura godišnje. Ova godina počela je ambiciozno i optimistično, a naši su ciljevi povećanje prihoda za minimalno 6 posto u 2017. godini, daljnje povećanje efikasnosti poslovanja, rast na postojećim i novim tržištima te u konačnici povećanje tržišne vrijednosti društva na zadovoljstvo svih naših dionika.“, rekao je Marinko Došen.