Rast prihoda od prodaje 25 posto
Objavljeno je Izvješće poslovodstva AD Plastik Grupe i dioničkog društva AD Plastik za prvih devet mjeseci 2015. godine u kojem se nastavlja pozitivan trend rasta prihoda od prodaje. U prvih devet mjeseci Grupa je ostvarila 761,7 milijuna kuna prihoda od prodaje te zabilježila rast od 25 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. EBITDA za prvih devet mjeseci iznosi 87,7 milijuna kuna što je rast od 121 posto u odnosu na isto izvještajno razdoblje prošle godine. Neto dobit Grupe iznosi 32,3 milijuna kuna i prikazuje rast od 549 posto u odnosu na prvih devet mjeseci prethodne godine.
Matično društvo u Hrvatskoj ostvarilo je prihode od 569 milijuna kuna, odnosno rast od 40 posto u odnosu na isto izvještajno razdoblje godinu ranije. Smanjenje prihoda od prodaje u Rusiji od 17 posto nije imalo značajan utjecaj na kretanje prihoda Grupe.
Jedan od ključnih razloga rasta prodaje, u odnosu na prošlu godinu, puno je iskorištenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj zahvaljujući projektu Edison i projektima PSA Grupe i Forda. U Srbiji je proširen prodajni asortiman i započele su isporuke rukohvata i puhanih proizvoda za nove destinacije.
Poslovni prihodi Grupe, s konsolidiranim pripadajućim dijelom vlasništva u Euro APS-u i FADP-u, zabilježili su rast od 12 posto u izvještajnom razdoblju, u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. EBITDA bilježi porast od 48 posto u odnosu na isto razdoblje godine ranije i ukupno iznosi 127,69 milijuna kuna.
Tijekom 2015. godine napravljen je značajan zaokret u upravljanju operativnim poslovanjem, što je rezultiralo ostvarenjem zacrtanog poboljšanja profitabilnosti i zadovoljavajućim financijskim rezultatima. Financijski rezultati za prvih devet mjeseci ukazuju na ostvarenje postavljenih ciljeva za tekuću godinu, točnije rast prihoda na razini Grupe od minimalno 12 posto i veći od 25 posto u Hrvatskoj.
„Navedeni rezultati daju nam razloga za optimizam bez obzira na složenu situaciju u Rusiji. Poslovanje ćemo i nadalje usmjeravati prema rastu na postojećim tržištima i upravljanju operativnim i financijskim rizicima, optimizaciji poslovanja, održavanju likvidnosti i upravljanju financijskim obvezama. Siguran sam kako ćemo na taj način ostvariti zadane ciljeve u ovoj godini, ali i stvoriti pretpostavke za daljnji rast i razvoj AD Plastik Grupe.“, izjavio je predsjednik Uprave Marinko Došen.