Razvoj nove tehnologije bojenja interijera

U sklopu konferencije „Podrška razvoju Centara kompetencija“ održane u Zagrebu, svečano su dodijeljene odluke o financiranju u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta „Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koje proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja“.

AD Plastiku dodijeljena je potpora od 19,6 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz fondova Europske unije za projekt istraživanja i razvoja tehnologije bojenja interijera. To čini oko 30 posto ukupnog ulaganja u istraživanje navedene tehnologije. Projekt traje 45 mjeseci, a dobivena sredstva omogućit će razvoj nove tehnologije unutar AD Plastik Grupe koja će biti generator rasta prodaje u srednjoročnom razdoblju.

„Dobivena sredstva znače istraživanje i razvoj nove tehnologije bojenja interijera što će u budućnosti omogućiti proširenje proizvodnih kapaciteta, otvoriti nova radna mjesta, osigurati rast prihoda kroz povećanje izvoza i unaprjeđenje konkurentnosti.“, izjavio je prilikom preuzimanja odluke o financiranju predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.

Bojenje plastičnih dijelova interijera znatno se razlikuje od bojenja eksterijera, specifični su zahtjevi kupaca i zahtjeva drugačiju opremu i postupak. Tehnologija bojenja u autoindustriji predstavlja nišu s najvećom dodanom vrijednosti, a u AD Plastiku prisutna je već 20 godina. Objedinjavanje procesa proizvodnje injekcijski prešanih komponenti i bojenja osigurava komparativnu prednost kod kupaca.

Prije same odluke o pokretanju novog projekta, istraživanje tržišta pokazalo je postojanje interesa kod kupaca i samim time mogućnost sklapanja novih poslova. Posebice u niši bojenja manjih dijelova interijera i eksterijera koji se jednostavno pakiraju i cjenovno mogu podnijeti transport na veće udaljenosti. Ovim će se projektom usvojiti tehnologija bojenja interijera koja osigurava ulazak u novi proizvodni segment bojenja kao jednog od generatora rasta prodaje u srednjoročnom razdoblju.

Malcare WordPress Security