Nastavlja se oporavak poslovanja

Upravo objavljeni rezultati poslovanja AD Plastik Grupe za prvo tromjesečje 2024. potvrđuju nastavak oporavka kompanije i automobilske industrije. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, poslovni prihodi Grupe porasli su za 28,1 posto, a na razini matičnog društva viši su za 34,6 posto. Osnovni razlozi rasta većim su dijelom vezani uz ranije najavljivani početak realizacije novih projekata i s njima povezanih prihoda.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 3,69 milijuna eura na razini Grupe i 31,9 posto je viša od one ostvarene u prvom tromjesečju prošle godine. EBITDA na razini matičnog društva viša je za 27,2 posto i iznosi 2,81 milijun eura. Na razini Grupe ostvarena je neto dobit od 1,07 milijuna eura, što predstavlja rast od 57,8 posto u odnosu na usporedno razdoblje.

„Iako je ova godina u znaku početka serijske proizvodnje i to dvadeset i jednog novog projekta, njihov puni utjecaj na profitabilnost i iskorištenost kapaciteta bit će razvidan u zadnjem tromjesečju ove godine, odnosno u sljedećoj godini. Za većinu projekata planiran je početak serijske proizvodnje u prvoj polovini godine, ali njih šest će početi sa svojom serijskom proizvodnjom u zadnjem tromjesečju, kada će i ranije započeti projekti dosegnuti razine ugovorenih količina proizvodnje. Spremni smo i u potpunosti usredotočeni na industrijalizaciju te kvalitetnu pripremu i realizaciju navedenih projekata“, izjavio je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.  

Uz ispunjenje povećanih zahtjeva kupaca, rast iskorištenost kapaciteta i bolju troškovnu efikasnost, tijekom izvještajnog razdoblja usmjerenost kompanije i dalje je bila na uspješnoj realizaciji novih projekata. Pripreme za serijsku proizvodnju i industrijalizacijske aktivnosti u punom su jeku, što se odražava na angažman kadrova, iskorištenost proizvodnih kapaciteta za provedbu proba, povećane troškove i zaduženost. Smanjenje zaduženosti očekuje se s početkom serijske proizvodnje svih projekata što je planirano do kraja godine.

Upravo objavljeni rezultati poslovanja AD Plastik Grupe za prvo tromjesečje 2024. potvrđuju nastavak oporavka kompanije i automobilske industrije. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, poslovni prihodi Grupe porasli su za 28,1 posto, a na razini matičnog društva viši su za 34,6 posto. Osnovni razlozi rasta većim su dijelom vezani uz ranije najavljivani početak realizacije novih projekata i s njima povezanih prihoda.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 3,69 milijuna eura na razini Grupe i 31,9 posto je viša od one ostvarene u prvom tromjesečju prošle godine. EBITDA na razini matičnog društva viša je za 27,2 posto i iznosi 2,81 milijun eura. Na razini Grupe ostvarena je neto dobit od 1,07 milijuna eura, što predstavlja rast od 57,8 posto u odnosu na usporedno razdoblje.

„Iako je ova godina u znaku početka serijske proizvodnje i to dvadeset i jednog novog projekta, njihov puni utjecaj na profitabilnost i iskorištenost kapaciteta bit će razvidan u zadnjem tromjesečju ove godine, odnosno u sljedećoj godini. Za većinu projekata planiran je početak serijske proizvodnje u prvoj polovini godine, ali njih šest će početi sa svojom serijskom proizvodnjom u zadnjem tromjesečju, kada će i ranije započeti projekti dosegnuti razine ugovorenih količina proizvodnje. Spremni smo i u potpunosti usredotočeni na industrijalizaciju te kvalitetnu pripremu i realizaciju navedenih projekata“, izjavio je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.  

Uz ispunjenje povećanih zahtjeva kupaca, rast iskorištenost kapaciteta i bolju troškovnu efikasnost, tijekom izvještajnog razdoblja usmjerenost kompanije i dalje je bila na uspješnoj realizaciji novih projekata. Pripreme za serijsku proizvodnju i industrijalizacijske aktivnosti u punom su jeku, što se odražava na angažman kadrova, iskorištenost proizvodnih kapaciteta za provedbu proba, povećane troškove i zaduženost. Smanjenje zaduženosti očekuje se s početkom serijske proizvodnje svih projekata što je planirano do kraja godine.

Prodajne aktivnosti kompanije su i dalje intenzivne i usmjerene na europsko tržište, a trenutno su u tijeku pregovori i ponudbene aktivnosti. „Osnovni ciljevi u narednom razdoblju i dalje su nam očuvanje financijske stabilnosti, povećanje iskorištenosti kapaciteta i profitabilnosti te uspješna realizacija ranije navedenih projekata. Pritom, snažno smo usmjereni na unaprjeđenja u područjima razvoja i automatizacije procesa. Iako su izazovi i dalje prisutni, odlučni smo u svojim nastojanjima i imamo jasnu viziju jačanja svoje pozicije na europskom tržištu automobila i prilagođavanja novoj epohi industrije“, rekao je Došen.

Prodajne aktivnosti kompanije su i dalje intenzivne i usmjerene na europsko tržište, a trenutno su u tijeku pregovori i ponudbene aktivnosti. „Osnovni ciljevi u narednom razdoblju i dalje su nam očuvanje financijske stabilnosti, povećanje iskorištenosti kapaciteta i profitabilnosti te uspješna realizacija ranije navedenih projekata. Pritom, snažno smo usmjereni na unaprjeđenja u područjima razvoja i automatizacije procesa. Iako su izazovi i dalje prisutni, odlučni smo u svojim nastojanjima i imamo jasnu viziju jačanja svoje pozicije na europskom tržištu automobila i prilagođavanja novoj epohi industrije“, rekao je Došen.