Rast prihoda AD Plastik Grupe
Objavljen je financijski izvještaj AD Plastik Grupe za prvih šest mjeseci 2021. koji potvrđuje rast pokazatelja unatoč izazovima na globalnom tržištu. Poslovni prihodi Grupe porasli su za 13,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 622,43 milijuna kuna. EBITDA je viša za 9,3 posto i iznosi 82,50 milijuna kuna, a neto dobit iznosi 32,43 milijuna kuna čime je ostvaren rast od 87,4 posto.
„Posljedice pandemije i nedostatak poluvodiča na tržištu usporili su proizvodnju novih automobila u Europi pa svoje operativne planove prilagođavamo kupcima. Istovremeno, rusko se tržište za sada brže oporavlja i tamo se ne primjećuju posljedice nestašice poluvodiča pa u skladu s time naše tvornice bilježe značajniji porast od europskih. Imamo stabilnu financijsku poziciju i nesmetano radimo na razvojnim aktivnostima četrdesetak ranije ugovorenih projekta za europsko i rusko tržište. Uz sve izazove i neizvjesnosti, osjetan je blagi, ali siguran pomak prema oporavku tržišta. Pandemija nažalost još uvijek traje i samim time nužan je daljnji oprez. Pratimo globalna kretanja i prilagođavamo svoje poslovanje te smo usmjereni na ostvarenje svojih ciljeva za ovu godinu.“, izjavio je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.
Snažan rast prihoda na ruskom tržištu i kretanje tečajeva ruske rublje i mađarske forinte pozitivno su utjecali na rezultate Grupe, dok je nedostatak poluvodiča na europskom tržištu onemogućio značajniji rast pokazatelja matičnog društva.
U izvještajnom je razdoblju AD Plastik Grupa ugovorila 104 milijuna eura vrijednosti novih poslova i smanjila je financijski dug. Veći dio poslova ugovoren je na europskom tržištu i to 79,9 milijuna eura novih poslova za Stellantis Grupu te 24,1 milijun eura na ruskom tržištu za AvtoVAZ, Nissan i Volkswagen Grupu.
„Ugovoreni poslovi u našem portfelju osiguravaju nam sigurnu perspektivu, a stabilna financijska pozicija i kvaliteta omogućavaju nam lakše suočavanje s trenutnim izazovima. Pandemija još uvijek traje pa neizvjesnost njezinog razvoja i nedostatak poluvodiča otežavaju poslovanje i planiranje. Stoga je oprez nužan i još uvijek je pojačana naša usmjerenost na upravljanje rizicima. Iako je ovo još jedna zahtjevna godina, vjerujemo kako će završetak krize biti novi i veliki zamašnjak za AD Plastik Grupu i automobilsku industriju u cijelosti. Naši su trenutni planovi i realizacija prilagođeni okolnostima te smo spremni za brze promjene i prilagodbe koje nam nosi budućnost.“, rekao je Marinko Došen.